Micstasy הוא קדם מגבר מיקרופון/קו 8 ערוצים וממיר AD המשלב תכונות RME טיפוסיות עם מספר תכונות שלא נראו בעבר. ניתן להשתמש בו אנלוגי (Mic/Line In to Line Out) ודיגיטלי (Mic/Line In to Digital Out), כאשר שני נתיבי האות פועלים בו-זמנית. הדגשה מיוחדת: המכשיר ניתן לשליטה מרחוק לחלוטין באמצעות MIDI (גם MIDI על MADI).
החברה הברלינאית Pegasus Musikproduktion נוסדה בשנת 2014 על ידי פלוריאן ב. שמידט ואקי מטוש. עם ציוד נייד מהשורה הראשונה, הם מפיקים הקלטות מוזיקה מובחרות בכל רחבי אירופה.
הווארד הקרס, מהנדס סאונד של FOH, מפיק ומהנדס סטודיו.עובד כמעט 10 שנים עבור רוג'ר הודג'סון, מייסד שותף של Supertramp, מטייל ברחבי העולם עבור קהל שמעוניין לשמוע את המוזיקה שלו.
8 x Analog I/O
4 x AES/EBU I/O
2 x ADAT I/O
1 x Word Clock I/O
1 x MIDI I/O
AutoSet Digital Gain Control
Micstasy הוא קדם מגבר מיקרופון/קו 8 ערוצים וממיר AD המשלב תכונות RME טיפוסיות עם מספר תכונות שלא נראו בעבר. ניתן להשתמש בו אנלוגי (Mic/Line In to Line Out) ודיגיטלי (Mic/Line In to Digital Out), כאשר שני נתיבי האות פועלים בו-זמנית. הדגשה מיוחדת: המכשיר ניתן לשליטה מרחוק לחלוטין באמצעות MIDI (גם MIDI על MADI).
הקונספט החדשני של ה-Micstasy מאפשר הגברה ודיגיטציה של כל מקורות האותות האנלוגיים. בין אם זה אותות במה ברמה גבוהה, אותות אולפן טיפוסיים, כלים ברמה נמוכה יותר ובעלי עכבה גבוהה, או מיקרופונים דינמיים, קונדנסרים או סרטים: Micstasy מבין את כולם – באופן פשוט מרגש.
האותות המוגברים על ידי ה-Micstasy זמינים ביציאות האנלוגיות להעברתם הלאה, מה שהופך קופסת מפצל יקרה על הבמה למיושנת. כל הפונקציות ניתנות לשליטה מרחוק באמצעות MIDI ו-MIDI על MADI, מה שמאפשר למקם את המכשיר ליד המיקרופונים, מה שמבטיח איכות צליל גבוהה ביותר. הוספת כרטיס MADI האופציונלי מביאה לאפשרויות נוספות. כרטיס I64 MADI מספק יכולת מעבר טורית מ-Micstasy אחד למשנהו (עד 8). כל עד 64 אותות השמע זמינים אז במכשיר האחרון בקו אחד. דרך מדורגת כזו אפשרית גם בין Micstasy ל-ADI-8 QS.
בקופסה סטנדרטית של 19 אינץ' עם גובה של 2 יחידות, המכשיר מציע מספר רב של תכונות יוצאות דופן כמו בקרת שעון חכמה (ICC), SyncCheck ®, SteadyClock, TotalGain, AutoSet, MIDI על MADI ושלט רחוק באמצעות MADI ו-MIDI.
הטכנולוגיות המוכרות ממוצרי RME אחרים כמו SyncCheck® מבטיחות סנכרון מושלם וזיהוי ברור של שגיאות. כמו כן, ניתן לערום יחידות מרובות ולהפעיל אותן ביישור מדגם, באמצעות שעון מילים. כל ההגדרות נשמרות כאשר המכשיר כבוי.
ניתן לשלוט על ה-Micstasy מרחוק ולהגדיר אותו באמצעות MIDI, וניתן לשאול את כל תצוגות המצב באמצעות MIDI. לכל Micstasy ניתן לתת מזהה נפרד, המאפשר שליטה מרחוק נפרדת של מכשירים שונים עם ערוץ MIDI אחד בלבד. השלט MIDI תואם גם למערכת Pro Tools של Digidesign, ל-M7C ול-PM5D של ימאהה. המדריך מראה עוד כיצד לשלוט מרחוק ב-Micstasy מ-DM-1000 ו-DM-2000.
ה-SteadyClock(TM) של RME מבטיח איכות שעון מעולה בכל מצב. בשל הפחתת הריצוד היעילה ביותר, ממירי ה-AD של ה-Micstasy פועלים באופן עצמאי מאיכות אות השעון החיצוני, כאילו הם עובדים עם שעון פנימי כל הזמן – מה שמבטיח איכות צליל וטהורה! בנוסף בקרת שעון חכמה (ICC) תשמור על תדר הדגימה התקין האחרון במקרה של אובדן אות הקלט.
ב-Micstasy RME משתמש בממירי AD ברמה גבוהה מבית Cirrus Logic, המציעים נתוני אות לרעש ועיוות יוצאי דופן. אבל ההבדל הגדול ביותר לכל שאר ה-ADCs בחוץ הוא המסנן הדיגיטלי החדשני שלו, משיג לראשונה השהייה של 12 דגימות בלבד במהירות בודדת 0.25 אלפיות השנייה), 9 דגימות במהירות כפולה 0.09 אלפיות השנייה ו-5 (!) דגימות ב מהירות מרובעת (0.026 אלפיות השנייה).
ערכים אלו הם פחות מרבע מאלה הזמינים אפילו ממכשירים יקרים בהרבה. הם מייצגים צעד חשוב בהפחתת זמן ההשהיה באולפן ההקלטות המבוסס על מחשב. ב-DS ו-QS אפשר פשוט להתעלם מהשהייה הנוספת. ועם ה-ADI-8 QS, ממיר DA תואם עם השהייה של 5 עד 10 דגימות בלבד יהפוך 'ניטור דיגיטלי אנלוגי' לניטור אמיתי בסגנון אנלוגי.
AUTOSET
חלק מהמגברים כוללים מגבילים על מנת למנוע גזירה, במיוחד בשלב ממיר A/D. מעגל כזה אינו אפשרי עבור ה-Micstasy, מכיוון שהוא יקלקל את המפרט הטכני המצוין של המיקרופון.
אך מכיוון שהרווח של ה-Micstasy נשלט באופן דיגיטלי לחלוטין, המכשיר יכול להגדיר אותו באופן אוטומטי, ובכך לספק הגנה מושלמת מעומס יתר ללא השפלה של אות האודיו, שאינו חייב לעבור שום מעגל אלקטרוני נוסף.
בתפריט Setup, ניתן לכוונן את רמת הסף שמעבר לה יופחת הרווח בארבעה שלבים (-1, -3, -6, -12 dBFS). כל שינוי בהגברה יוצג מיד בתצוגות ה-GAIN. ועם AutoSet מופעל, עדיין ניתן לשנות את הרווח באופן ידני.
כרטיס I64 MADI מספק ל-DMC-842 קלט ויציאה של MADI 64 ערוצים. פלט קואקסיאלי ואופטי פועל במקביל לפלט AES/EBU ו-ADAT, ולכן מספקים את אותם נתונים.
כרטיס I64 MADI מספק ל-Micstasy קלט ויציאה של MADI 64 ערוצים. פלט קואקסיאלי ואופטי פועל במקביל לפלט AES/EBU ו-ADAT, ולכן מספקים את אותם נתונים.
כרטיס MADI I64 כולל כניסת MADI אופטית כמו גם קואקסיאלית. הקלט משתנה אוטומטית, בהתאם למקום שבו זוהה אות קלט חוקי. יתירות מלאה מובטחת על ידי החלפת הכניסה האוטומטית, המשתנה מיד לכניסה האחרת במקרה של אובדן אות הכניסה.
כניסת ה-MADI תפעל כמקור שעון אופציונלי (קטע שעון, OPTN) כמו גם ככניסה דרך. מכיוון שכל Micstasy משתמש ב-8 ערוצים בלבד, ניתן להעביר עד 56 ערוצים. טכניקה זו משמשת כדי לשדר מספר Micstasy באופן סדרתי. נתוני MADI נכנסים עוברים ללא שינוי, רק בלוק אחד של שמונה ערוצים מוחלף. זה מאפשר לחבר עד 8 מכשירים באופן סדרתי. כל 64 הערוצים המשולבים זמינים בפלט MADI של המכשיר האחרון.
עם כרטיס I64 MADI מותקן ניתן לשלוט על ה-Micstasy מרחוק באמצעות MADI. במקביל מועברים נתוני MIDI באמצעות MADI.
השימוש בכרטיס I64 MADI מספק את היכולת של 8 ערוצים המשמשים כנתיב חזרה דיגיטלי, שליחת אודיו דרך MADI ליציאות ADAT ו-AES של Micstasy. לדוגמה, ניתן להזין את מוניטורי הבמה והאולפן באופן דיגיטלי מה-Micstasy. על הבמה השימוש בממיר D/A נוסף (למשל, ADI-8 DS עשוי להיות נחוץ. פלט MADI ממשיך לשאת את אותות הקלט האנלוגיים ואת נתוני הקלט המוזנים.
D and D – בקרו באתר המקצועי בישראל להגברה, תאורה, וידאו, פרוייקטים, במה והתקנות קבע
בקרו אותנו באינסטגרם וצפו בתמונות עדכניות מפרוייקטים ולקוחות מעניינים
הישארו מעודכנים בנוגע למבצעים, מוצרים, עדכונים, סמינרים ועוד